niedziela, 30 grudnia 2012

Zwykły nudny dzień

Każdemu się taki dzień zdarza, nie którym częściej, a nie którym żadziej taki
 NUDNY ZWYKŁY DZIEŃ
gdzie nic się nie dzieje i niewiadomo gdzie ma sie wejść z nudności.. Chyba, że tylko ja tak mam ;p
W takie dni przeglądam stare zdjęcia i co chwile sprawdzam Facebooka (Bo może coś nowego ktoś dodał).. Tak! Dziś jest taki dzień ;)
Przeglądałam właśnie wakacyjne zdjęcia i aż zatęskniłam za tymi czasami! Ale jeszcze troche i znów wakacje.. Trzeba to jakoś przetrwać! ;)




<3

bye! ;)


37 komentarzy:

  1. piekny wisiorek :) jaak ja tesknie za wakacjami :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to w sumie nie chcę, żeby przyszły wakacje. Wolę zimę :). Poza tym, po wakacjach będę w maturalnej klasie, to straszne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. to faktycznie bym nie chciała wakacji ;).. Ja w technikum, także mi do matury daleko ;p

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie mi się bardzo podoba. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne c: ja też tęsknię za wakacjami ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotki*.*Obserwuję:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ciepłe zdjęcia i fajny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo sa takie dni :P Super blog !!! Zapraszam na mój:

    http://www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie bardzo wazne !!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny naszyjnik :) Zgadzam się, mogłyby być już wakacje : )

    OdpowiedzUsuń
  9. często mam takie dni.xd

    Fajny naszyjnik.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny naszyjnik :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Często mam takie dni :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny naszyjnik :)
    Udanego 2013 :)
    http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wisiorek :) Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje, że każda kolejna będzie jeszcze lepsza ;) może miałabyś ochotę się obserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też chcę już wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś mam właśnie taki zwykły, nudny dzień.. nigdzie nie muszę wychodzić, jedynie tylko mam naukę na głowie. :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia, spodobał mi się twój nagłówek bloga :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Super blog, dodaję do obserwatorów :)
    + Nominuję Cię do Liebster Award , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby do lata! Ładne wakacyjne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :)) !

    OdpowiedzUsuń
  20. :) obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak z ostatniego najbardziej :D
    Pozdrawiam również i obserwuję ;)

    http://takeabreakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, ale śliczny ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń